Dag 3


So far so good, redan hunnit med xbox träning och kommit fram till vad som är världens godaste frukost, 3 dl smaksatt Afil, en skivad banan, ca 50g vindruvor och 20-25g Kelloggs Rice Krispies, blanda och njut! 🙂 blir ca 400-450 kcal, lagom frukost, man blir mätt och får tillräckligt mycket energi för att orka sparka igång dagen! 🙂

Sen har jag kommit på ett jätte smart knep när man börjar bli små hungrig vid 11-11:30, om man inte vill äta ett litet mellanmål då, det är att börja laga en lunch som tar lång tid, tex koka potatis, tar ju en stund att skala potatisen och sen ca 20 min att koka den, ska man sen tex göra bondomelett som jag gör idag, så måste man ju vänta de 20 minuterna innan man kan börja på lunchen, perfekt för att skjuta fram lunchen lite närmare normal lunchtid! 🙂

Potatis, är någon som verkligen är underskatta, kalorimässigt är det 1/3 av vad pasta i samma mängd innehåller, sen är det dessutom väldigt gott, billigt och nyttigt, innehåller b3, b6, c-vitamin, kalium och antioxidant!

Men nu är min omelett klar, sen är det stallet som gäller, see u later! 🙂
Puss